sobota, 23 lipca 2011

Nowy schemacik



Została mi jeszcze jedna szpula lnu i za bardzo nie miałam pomysłu na letni ciuch w tę okropną pogodę. Ale w końcu wyszło słońce :) Znalazłam śliczną sukienkę gdzieś w sieci , ale takie projekty to dla mnie za duże wyzwanie . Może pokuszę się na tunikę :) Składa się z dziesiątek takich właśnie elementów. Na  początku robimy kółeczka z piętnastu półsłupków i trzydziestu słupków dookoła. Drugie takie samo łączymy wkładając oczka łańcuszka przez pierwsze kółeczko i obrabiamy słupkami . Dalej już według wzoru . Miłych robótek wszelakich Wam życzę :)ps. Terra dziękuję Ci za to ,że mój blog zaczyna się upodabniać do innych :)

2 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy jest ten schemat z łączonymi kółeczkami. Zastanawiam się czy trudno się go robi, przede wszystkim te kółeczka mnie zastanawiają.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo łatwo :) spróbuj:)

    OdpowiedzUsuń