niedziela, 30 września 2012

Gwiazda na północy

Na północy kraju oczywiście:) Przemierzając całą Polskę wzdłuż zachodniej granicy.Wyjazd piątek 23:)
 Morze przywitaliśmy o  4 rano na molo w Międzyzdrojach:) Potem chwila snu w samochodzie:) A potem część nieoficjalna:) (Proszę zauważyć,że sweterek z poprzedniego posta jest noszalny)


 Świnoujście- Piękne miasto,ze wspaniałym klimatem i śliczną starówką. I radość dzieciaków ,bo do centrum płynie się promem:)

 Pożegnanie z morzem-sobota koło południa. Pogoda była po prostu świetna i nie tylko ja jedna paradowałam w króciutkim rękawku:) Potem już była część oficjalna,mimo,że bez kamer i fleszy:) Aleja gwiazd w Międzyzdrojach powiększyła się o o nową płytkę z odbitą dłonią:)
 W drodze powrotnej  nie sposób nie zauważyć monstrualnej wielkości figury Jezusa,więc tam też byliśmy:) A co?:)
 To by było na tyle:) Kto wytrwał do końca pozdrawiam serdecznie i miłej niedzieli życzę:)


28 komentarzy:

  1. Wyglądasz kwitnąco! nadmorski klimat chyba Ci służy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Nie lubię się focić ale udało mi się wybrać kilka ludzkich zdjęć z moją osobą :) A morze uwielbiam:)

      Usuń
  2. Pięknie :))) a ta postać Jezusa robi wrażenie jest ogromna.... pozdrawiam Viola
    ps. którą łapke mierzyłaś w Alejach? Bo ja Krystyny Jandy:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna wycieczka i gwiazd nam przybywa :))
    Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękną wycieczkę sobie zrobiliście! Ja Świnoujście wspominam baaardzo miło - spędziłam tam (dawno temu) cały miesiąc na praktykach studenckich :)). Piękne to były czasy ...

    OdpowiedzUsuń
  5. super wycieczka, gwiazdo :)))))pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz! Super, że mieliście ładną pogodę! Mnóstwo atrakcji jak na jeden dzień:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam Aldonko muszelkę dla Ciebie:) W tym tygodniu poślę syna na pocztę:)Jak smok może świetnie wyglądać?:) Pozdrawiam:

      Usuń
    2. Jaki smok? Nie zauważyłam! Może jakiś z Loch Ness się przeniósł? Muszę zapytać moją koleżankę, która latem mieszka w Świnoujściu. Wciąż tam jest? Może go widziała?
      Wiola, rewelacyjnie wyglądasz, i nie jest to pusty komplement. I ogromnie się z tego cieszę!

      Usuń
  7. Pięknie spędziliście czas, aż żal że tak krotko, tym bardziej, że pogoda dopisała:)
    Międzyzdroje i Świnoujście to moje ulubione miejsca:)
    pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz,że wcale nie krótko? Młodzież po czasie długiej jazdy samochodem zatęskniła za zdobyczami nauki( internet) i chciała wracać do domu :) Dzwoneczków nie spotkałam ,ale pamiętam :)

      Usuń
  8. Piękne zdjęcia, ale to w Alei Gwiazd po prostu szałowe! No prawdziwa Gwiazda i jeszcze ten cień pieska- jak w lustrze odbity. Zdjęcie mistrzowskie, tylko ten pan z telefonem ...hm... (photoshop?) Pozdrawiam serdecznie i słonecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie cień pieska,to piesek nasz własny:) A pan z telefonem to taki sam turysta jak my:) Pozdrawiam:)

      Usuń
    2. Ja wiem, że to Wasz piesek, ale chodziło mi o to, że tak ładnie się z tym zawiniętym ogonkiem zaprezentował cieniem na chodniku :)
      Violu, jestem w szoku!!! Ty wiesz dlaczego. Nie wiem jak Ci dziękować. Ucałowałabym chętnie Twoje rączki. Pewnie kiedyś i tak to uczynię. Na razie dziękuję tutaj, ale to nie koniec moich podziekowań ;)

      Usuń
    3. Cieszą się ,że mogłam Ci sprawić radość:):):)

      Usuń
  9. Bardzo fajna wycieczka, figurę Jezusa też widziałam jak jechaliśmy nad morze :) Pozdrawiam Hania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sposób jej nie zobaczyć,chociaż w nocy bardziej mi się podobała:)

      Usuń
  10. O moja Gwiazdo Północy i Południa!
    Mam, mam! Violuniu ja nie wiem czym zasłużyłam sobie? Otulam się cieplutko w bajecznym kolorze! Zanim wsiadłam do tramwaju kolekcja bransoletek na łapce się powiększyła! Ahahaha! Mam, mam! I nie wiem jak dziękować!? Grzybunie czekają na fotkę i dobrze, bo już w w drodze chciałam je zeżreć! Całuję , ściskam, kocham! Buziaki- ja otulona mięciutko w kolorze!
    P.S.Ależ pięknie rudo na zdjęciach!Napiszę więcej jutro, buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Każda pora nad morze jest dobra, ja jeszcze muszę sobie jeszcze o tym pomarzyć... a tak na marginesie, to kiedy wpadniesz na naukę fotografowania?Czekam na info... papa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepsza pora na morze to jesień :) Pozdrawiam i dam Ci znać:)

      Usuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń