czwartek, 9 sierpnia 2012

Fioletowo

 Nie do końca szczyt doskonałości :) Pruta kilka razy , braki włóczki przez swoją nieuwagę uzupełniłam innym kolorem.
 Tu małe zbliżenie,na którym widać,że włóczka bawełniano- wiskozowa Dropsa nie jest doskonała. Bardzo łatwo się zaciąga nawet w czasie niezaangażowanym domowo.
 Kolorki,troszkę rozjaśnione przez aparat. Wrzuciłam całość do farbowania,niestety ciemny pasek u dołu dalej jest ciemniejszy,ale już nie tak kontrastujący.
 Do tuniki mam już sutaszkowe kolczyki w barwach bardzo komponujących się:)
A wzorek Dropsowy który użyłam w swoim karczku wstawiam ,bo może się komuś spodoba. Miłego odpoczynku urlopowego :)))

38 komentarzy:

  1. Piękna bluzeczka,właśnie robię bluzeczkę z Dropsa Muskata w kolorze różowym ale Twój karczek zmieni chyba moje plany, jestem pod wrażeniem.Pozdrawiam druciarsko

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna bluzeczka i kolczyki masz śliczne do niej:).

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna, i w moim ukochanym kolorku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię ten kolor:)

      Usuń
    2. Przepraszam,ale weszłam na konto syna:) Też lubię ten kolor:)

      Usuń
  4. Świetna bluzka :)) To łączenie kolorów wygląda, jakby tak miało być :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie tak miało być:) Ale jak już jest to zostanie:)

      Usuń
  5. Piękna bluzeczka i jeszcze fiolecik:)) i jakie ładne są te sutaszowe kolczyki :)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Viola zapraszam do mnie na bloga po wyróżnienia:)

      Usuń
    2. Dzięki za wyróżnienia!:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Cudowny ten karczek w liściasty wzór i całość taka zwiewna, czy ta włóczka z Dropsa jest "chłodno-lejąca się" ?
    Ja robiłam z polskiej Sonaty i też wiskoza się zaciągała dlatego postanowiłam już jej unikać bo to mnie strasznie denerwowało podczas dziergania.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest ciężka i zimna i lejąca. Nigdy więcej wiskozy! Pozdrawiam:)

      Usuń
  7. Piękna bluzeczka :) karczek w listka wygląda niesamowicie!
    Wzorek sobie zapisuję, choć z braku umiejętności, prędzej zrobię nim szalik niż bluzkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzorek jest łatwy:) Po dwóch powtórzeniach robiłam go z pamięci:) Pozdrawiam i dziękuję:)

      Usuń
  8. Śliczna bluzeczka, a kolorek cudny. Pozdrawiam Hania

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna , fajnie , że podałaś wzorek! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzorek jest na stronie dropsa:) Ale myślę ,ze nie popełniłam przestępstwa wstawiając go u siebie:)

      Usuń
  10. Piękny kolor i bardzo pomysłowy karczek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł nie mój ,co rzadko się zdarza :) A kolor mój ulubiony:)

      Usuń
  11. Przepiękny kolor! Cudny karczek! Ta włóczka tak łamie światło, że już pod karczkiem wydaje się o pół tonu ciemniejsza, więc jeśli dołem biegnie jeszcze ciut ciemniejszy pas, to wygląda, jakby tak miało być. Kolczyki są fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma się wrażenie ,że jest z odrobiną jedwabiu,dlatego tak błyszczy. Niestety nie jest:) Kolczyki nie ja robiłam,ale stały takie smutne na allegro,i nikt ich nie licytował,to je przygarnęłam :)

      Usuń
  12. W całości się zgadzam z Aldonką:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna bluzeczka! Podoba mi się ten karczek, kolor też jest piękny :). No i super kolczyki masz do niej :).
    Lubię mieszanki bawełny z wiskozą, chociaż do tej pory robiłam jedynie z Sonaty. Fakt, że przy dzierganiu trzeba uważać, bo lubi się zaciągać, ale za to w noszeniu jest świetna i nawet po wielu praniach się nie zmienia :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja się zacierała w robieniu i już po pierwszym praniu wygląda kosmato:)

      Usuń
  14. Piękna i elegancka bluzka. Rewelacyjne kolczyki. Lubie takie "Violetowe" kolory. Serdecznie pozdrawiam


    P.S. Wiolu chcesz trochę runa? Napiszę maila, bo mam też prośbę maleńką

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna bluzeczka :)) Zakupiłam sobie Dropsa Lace i przyznam szczerze, że za takie pięniążki spodziewałam się czegoś o wiele lepszego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja przyzwyczaiłam się do własnej wełny. A dropsa nie lubię i na pewno nie kupię . Pozdrawiam:)

      Usuń
  16. Ale gapa ze mnie! Nie wiem jak to się stało, ale umknął mi ten Twój post, a tu taka piękna bluzeczka! Pomimo wad włóczki robi wspaniałe wrażenie. Postanowiłam wreszcie zrobić skarpetki i poszukam u Ciebie opisu jak je zrobić :-) bo jak pamiętam gdzieś go zamieściłaś. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń