środa, 27 czerwca 2012

Alpaka z jedwabiem



 A że po burzy wychodzi słońce ,tak u mnie po nieudanych dziergankach mam się czym pochwalić:)
 Witajcie kochane:)
Czarna alpaka uprzędziona z łapki,bez czesania i innych takich tam:) Na jedwabną nitkę nawleczone koraliki i cekiny. Wszystko skręcone 2 ply. Niestety alpaczka w kilku miejscach mi się przerwała i są guzy:) Ale uwierzcie mi,że całość(600metrów) jest piękna!Nawet aparat zwariował jak zobaczył moje cudo( zazdrośnik jeden). Alpaczka jest cudownie czarna,bez jakichkolwiek przebarwień i przebłysków. Pozdrawiam i lecę dalej do kuchni ,bo koniec gimnazjum mam dzisiaj,a na głowie ciasta,kanapki, apel,a później poczęstunek. A na sam koniec dyskoteka i sprzątanie:)

25 komentarzy:

  1. Faktycznie ślicznie Ci ta alpaka wyszła :). Kolor ma przepiękny - szczególnie na tym zdjęciu, gdzie jest jeszcze na szpulce. Ciekawa jestem jak się będą prezentować te koraliki i cekiny w dzianinie - do tej pory jakoś nie miałam przekonania do koralików w dzianinie, ale może zmienię zdanie? :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa,ale muszę poczekać bo weny na tą alpakę nie mam:)

      Usuń
  2. Cudo, ach jakie to cudo!!!! po prostu bomba!! I mam jeszcze taką refleksję, aleś się onawlekała tych błyskotek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, piękna, piękna! I jeszcze raz: piękna!

    OdpowiedzUsuń
  4. A nie mówiłam (pisałam), że nie nadążam Ty ciągle coś czynisz :))
    Tą metodą jeszcze nie przędłam z koralikami a wygląda bardzo ładnie muszę kiedyś spróbować.
    Będę czekać co powstanie z tego pięknego motka - znając Ciebie nie za długo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Motek rzuciłam do szafy,bo pomysłu mi brak:)

      Usuń
  5. Cudna niteczka, z niecierpliwością czekam na cudo, które z tego zrobisz:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  6. No szalej Mała, szalej! Gimnazjalistko TY! Haha! Violuniu! Piękności to,to! Dobrze, że to koniec roku szkolnego! Uff! Gratuluję Mamusi gimnazjalisty! aga(Mamusia tamtego rocznego gimnazjalisty)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie cieszę się że to koniec roku. Na wakacje się nigdzie nie wybieram,więc niezły łomot będę w domu miała.

      Usuń
  7. Śliczna wyszła Ci ta niteczka. Ja mam czarny sweterek z cekinami na przodach i bardzo go lubię. Cekiny ładnie się mienią i dodają dzianinie uroku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi zdjęcia nie oddały uroku,ale mam nadzieję ,ze będzie ładnie:)

      Usuń
  8. Świetna włóczka :)) Udanej imprezy życzę :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)Ja już po imprezie ,bo dzieci nie chciały dyskoteki. Toż to szok!:)

      Usuń
  9. Wełenka prześliczna, życzę siły przy pracy związanej z końcem szkoły. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ty zdolniacho! Nic dziwnego, że Twój gimnazjalista zdolny :-). Pewnie wydziergasz coś szykownego i pospadamy z krzeseł... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wygląda ta nitka. Ciekawe co z niej wydziergasz? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Kapitalne!!!
    Podziwam Was za te wełenki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam ,oj tam :) Nawet nie masz jakie to łatwe!A satysfakcja jaka! Pozdrawiam :)

      Usuń